چقدر واقعبینانه به وضعیت کسبوکارت نگاه میکنی؟
اگر برای رشد، برنامهریزی داری، اول باید واقعیت رو دقیق و حرفهای ببینی.
در این وبینار یاد میگیری چطور وضعیت فعلی کسبوکارت رو با ابزارهای کاربردی تحلیل کنی، نقاط قوت و ضعف رو بشناسی و برای آینده، تصمیم درست بگیری.
یک قدم قبل از جهش، ارزیاب باش نه خیالپرداز!
چقدر واقعبینانه به وضعیت کسبوکارت نگاه میکنی؟
اگر برای رشد، برنامهریزی داری، اول باید واقعیت رو دقیق و حرفهای ببینی.
در این وبینار یاد میگیری چطور وضعیت فعلی کسبوکارت رو با ابزارهای کاربردی تحلیل کنی، نقاط قوت و ضعف رو بشناسی و برای آینده، تصمیم درست بگیری.
یک قدم قبل از جهش، ارزیاب باش نه خیالپرداز!
علی مرادی 7 خرداد 1399
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
علی مرادی 7 خرداد 1399
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
علی مرادی 7 خرداد 1399
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.